Klacht KPN: Draadloze TV werkt niet

Klachtnummer
# 123112
Gebruiker
BrunoS
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds een aantal dagen is de draadloze TV op de slaapkamer steeds slechter gaan werken. Deze loopt via de StroomnetNetwerkadapters. MT 2360
Foutmelding F12
Na resetten van de ontvanger ging het meestal weer goed.De laatste 2 dagen krijg ik helemaal geen verbinding meer en steeds de foutmelding F12.
Ik heb de software van de Netwerkadapters geupdate en dat geeft geen verbetering.
Als ik een netwerkkabel naar deze ontvanger breng vanaf het modem dan werkt de ontvanger wel.
Hoe nu verder ?

De oplossing

Graag een oplossing voor dit probleem.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Smit,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen