Opgelost door KPN: Draadloze verbindingsset toe gestuurd gekregen. Niet besteld wel betalen.
Details
Klacht
Draadloze verbindingsset toe gestuurd gekregen, niet besteld. Staat wel € 70.- op mijn rekening. Moet dit betalen en de set terug sturen. Mag dan na 8 weken bellen of ik het geld terug krijg? Twee maal gebeld naar de KPN. Reacties niet zo vriendelijk. Eerst betalen. Op een andere manier kunnen ze dit niet oplossen. Hun reacties waren:Zal u toch wel zelf besteld hebben!
Moet niet zo zeuren!
Effe betalen en na twee maanden bellen om te kijken of ik het geld terug krijg.
Doe ik dit niet, zal dat gevolgen hebben voor mij!
Ook nog een mailtje gestuurd naar iemand van de KPN die mij eerder goed geholpen heeft (met het overstappen naar een Internet+Bellen Thuis Instap) hier nog geen reactie op gehad
Gewenste oplossing
€ 70.- crediteren op mijn rekening van 13 maart 2014 of binnen een week de € 70.- op mijn rekening overmaken.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.