Opgelost door KPN: Draadloze verbindingsset toe gestuurd gekregen. Niet besteld wel betalen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 54357
Gebruiker
lia
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Draadloze verbindingsset toe gestuurd gekregen, niet besteld. Staat wel € 70.- op mijn rekening. Moet dit betalen en de set terug sturen. Mag dan na 8 weken bellen of ik het geld terug krijg? Twee maal gebeld naar de KPN. Reacties niet zo vriendelijk. Eerst betalen. Op een andere manier kunnen ze dit niet oplossen. Hun reacties waren:
Zal u toch wel zelf besteld hebben!
Moet niet zo zeuren!
Effe betalen en na twee maanden bellen om te kijken of ik het geld terug krijg.
Doe ik dit niet, zal dat gevolgen hebben voor mij!
Ook nog een mailtje gestuurd naar iemand van de KPN die mij eerder goed geholpen heeft (met het overstappen naar een Internet+Bellen Thuis Instap) hier nog geen reactie op gehad

Gewenste oplossing

€ 70.- crediteren op mijn rekening van 13 maart 2014 of binnen een week de € 70.- op mijn rekening overmaken.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Kemenade,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    lia
    Datum
    Snelle reactie van de KPN. Wacht even het telefonisch gesprek af.
  3. Auteur
    lia
    Datum
    KPN al contact met ons opgenomen. Gaan het bedrag aan ons overmaken. Ga weer reageren als het bedrag binnen is.
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Kemenade, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    lia
    Datum
    Geld is ontvangen. Ben tevreden over de goed en snelle afhandeling

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen