Klacht KPN: drie weken lang geen internet, tv en bellen door fout bij KPN
Details
Klacht
In het najaar heb ik mijn contract bij KPN opgezegd m.i.v. 1 december i.v.m. geplande verhuizing. Begin november bleek dat de verhuizing niet door ging. Meteen naar KPN gebeld en alles werd netjes afgehandeld. Geen probleem zei men, ik zou ook na 1 december verzekerd zijn van alle diensten. Tot mijn verbazing hadden wij rond 23 november ineens geen internet, bellen en telefoon meer. Gebeld (mobiel!) en men zei toen: "Sorry, we hebben slecht nieuws. Tot 13 december zult u geen diensten van ons kunnen ontvangen. Ik heb toen gevraagd wat de compensatie zou zijn. Ik kon drie weken lang niet thuis werken op mijn thuiswerkdag met als gevolg extra benzinekosten en kostbaar tijdverlies. Er werd gezegd dat ik maar moest terug bellen na 12 december en als de laatste factuur is verrekend. Dat is nu het geval. Ik krijg nu maar een compensatie van 35 euro aangeboden. Dit is voor mij veel te weinig en daar wil ik een klacht over indienen. Ik hoop en verwacht een aanmerkelijk hogere compensatie .Gewenste oplossing
Een veel betere compensatie dan de schamele 35 euro die mij is aangebodenDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.