Klacht KPN: Dubbel abonnement vanwege annulering nummerbehoud

AS

Wilde overstappen van Tmobile naar KPN. Aanvraag (SIM-Only) gedaan omdat er een sms was ontvangen waarin stond dat het contract verlengd kon worden. Bij KPN een aanvraag gedaan met nummerbehoud, maar kreeg mail dat nummerbehoud was geannuleerd omdat Tmobile het niet accepteerde vanwege contract wat liep (was 2 dagen te vroeg bleek). Helaas niet verder gelezen en bleek dat er nieuw nummer werd gegeven terwijl we dachten dat de hele aanvraag werd geannuleerd.
Ondertussen nieuwe aanvraag gedaan met nummerbehoud via tussenpersoon, en deze werd wel geaccepteerd met nummerbehoud.

Probleem nu is dat op 24 november het 1e contract met nieuw tel.nr. is ingegaan van 2 jaar en in februari gaat het 2e contract in van 2 jaar met het goede tel.nr.

Natuurlijk gebeld naar KPN klantenservice of ze wat konden betekenen omdat het om een eerlijke vergissing ging. Een 2e contract kan niet betaald worden omdat het betaald moet worden van een AOW.
Mevrouw (70 Jaar) zelf heeft geen kaas gegeten van computers en dus ook niet van emails. En daar is het misgegaan.
Al jaren klant van KPN tv en internet thuis, maar een oplossing helpen zoeken omdat 2 mobiele abonnementen echt niet betaald kan worden is er niet bij.
Tussenpersoon gebeld en die dient een ticket in.

Wat ook opviel was dat het contract met nieuwe nummer in ene 5 euro duurder is per maand dan wat er aangevraagd was.

Dat jullie automatisch een nieuw nummer geven als nummerbehoud niet lukt bij klanten die een telefoon erbij bestellen kan ik inkomen, maar voor een SIM-Only vind ik het raar. En waarom niet even bellen naar de klant als blijkt dat nummerbehoud niet lukt en ook als het abonnement duurder gaat uitvallen.

Het abonnement met nummerbehoud activeren op afgesproken datum in februari 2020 en het abonnement met het nieuwe nummer opheffen per direct.

KPN

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

KPN Webcare
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    AS
    U bedoelt eenmalig 25 euro?
    Het kost ruim 600 euro extra.
    De telecomshop heeft een ticket gestuurd. We wachten ook eerst dat even af.
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over KPN?