Klacht KPN: Dubbel tarief bij terugbellen via voicemail

Rogier

Op mijn rekening trof ik twee gesprekken van ruim een half uur aan die één minuut na elkaar waren gestart. Dat leek mij onmogelijk met één telefoon. Navraag bij de klantenservice leverde op dat ik via optie 1 van de voicemail een beller had teruggebeld. Dus was het logisch dat ik twee keer voor hetzelfde gesprek moest betalen.
Ik vind dat helemaal niet logisch, maar daar moest ik het mee doen.
Het blijkt dat deze regel van KPN nergens te vinden is. Ook wordt er geen melding van gemaakt bij het afluisteren van de voicemail, ook niet nadat je voor de optie van terugbellen hebt gekozen. Op deze manier ontvangt KPN voor zijn telefoontjes dus de dubbele prijs terwijl de kosten voor KPN slechts één gesprek betreffen. Dit moet KPN dus miljoenen opleveren ten laste van de klanten.

Een behoorlijke mededeling bij de voicemail dat je dubbel betaalt als je de beller terugbelt. Tot die tijd terugbetaling van de ten onrechte geïncasseerde gelden.

KPN
    Geachte heer Scheltes,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Rogier
    KPN komt met het verweer dat alle providers dit doen. Het is beleid om het dubbele tarief (twee gelijktijdige gesprekken) niet aan de klant te melden.
    Ik vind dit ongehoord, omdat KPN daarmee in feite kiest voor misleiding van de klant. Het verweer dat "de anderen het ook doen" hoort in de speeltuin thuis, niet bij een professioneel bedrijf dat beweert klantgericht te werken.
    KPN
    Geachte heer Scheltes,Uw reactie heeft betrekking op het gevoerde beleid van KPN, dit is u inmiddels duidelijk gemaakt.Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?