Klacht KPN: dubbele abonnementskosten tv bij kpnenziggo

ronald1964

geachte KPN,

ben sinds paar maanden overgegaan naar een kpncompleetabonnement. Mijn basisabonnement tv bij ziggo looptechter door. het is nu 10 oktober 2016.
De kpnwinkel in Meppel weigerde naar mij te luisteren en verwees naar mijn emails.
Vandaag heb ik voorzekerheid voorbeeldbrief van kpn naar ziggo gestuurd om te voorkomen dat ik nog meer dubbele kosten krijg. De standaardoverstapservice staat volgens mij standaard op nee waardoor mensen in problemen komen.

graag wil ik mijn dubbel betaalde abonnementskosten terug.

vergoeding dubbele abonnementskosten.

KPN
    Geachte heer Ten Kate,

KPN Klantenreacties CMT
    ronald1964
    er is mij drie maanden abonnementsgeld voor tv toegezegd. dit hebik nog niet ontvangen. wel raar dat mijn klacht verdwijnt na een week van deze site als ik niet gereageerd heb..
    KPN
    Geachte heer Ten Kate,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?