Klacht KPN: dubbele abonnementskosten tv bij kpnenziggo

Klachtnummer
# 189498
Gebruiker
ronald1964
Datum
3 reacties

Details

De klacht

geachte KPN,

ben sinds paar maanden overgegaan naar een kpncompleetabonnement. Mijn basisabonnement tv bij ziggo looptechter door. het is nu 10 oktober 2016.
De kpnwinkel in Meppel weigerde naar mij te luisteren en verwees naar mijn emails.
Vandaag heb ik voorzekerheid voorbeeldbrief van kpn naar ziggo gestuurd om te voorkomen dat ik nog meer dubbele kosten krijg. De standaardoverstapservice staat volgens mij standaard op nee waardoor mensen in problemen komen.

graag wil ik mijn dubbel betaalde abonnementskosten terug.

De oplossing

vergoeding dubbele abonnementskosten.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Ten Kate,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    ronald1964
    Datum
    er is mij drie maanden abonnementsgeld voor tv toegezegd. dit hebik nog niet ontvangen. wel raar dat mijn klacht verdwijnt na een week van deze site als ik niet gereageerd heb..
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Ten Kate,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen