Klacht KPN: dubbele abonnementskosten
Details
De klacht
op 17-07-2013 ben ik bij een kpn winkel geweest i.v.m een eventuele verlenging van mijn hi abonnement wat op 8-09-2013 zou aflopen. de medewerker aldaar verklaarde mij dat dit mogelijk zou zijn met een nieuw toestel, korting vanwege verlenging geen aansluitkosten. prima dacht ik,tot ik van de week mijn nieuwe factuur zag, van 153euro,wat bleek een totaal nieuw abonnement met aansluitkosten zonder korting etc. ik 12-08-2013 terug naar winkel op het rokin,waar ze mij vertelden dat met een nieuw nummer altijd een nieuw abonnement gekoppeld is. valse voorlichting daarvoor dus. niemand zal twee abonnementen tegelijk hebben. ps momenteel zit ik op het minimum bijstandsniveau,dus voor mij onmogelijk om dit te betalen. graag zou ik dit na tevredenheid opgelost zien worden.De oplossing
graag nieuw abonnement laten ingaan op 17-07-2013 en oud abonnement van hi laten eindigen op 17-07-2013De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.