Klacht KPN: dubbele abonnementskosten

# 32050
henkieudon

op 17-07-2013 ben ik bij een kpn winkel geweest i.v.m een eventuele verlenging van mijn hi abonnement wat op 8-09-2013 zou aflopen. de medewerker aldaar verklaarde mij dat dit mogelijk zou zijn met een nieuw toestel, korting vanwege verlenging geen aansluitkosten. prima dacht ik,tot ik van de week mijn nieuwe factuur zag, van 153euro,wat bleek een totaal nieuw abonnement met aansluitkosten zonder korting etc. ik 12-08-2013 terug naar winkel op het rokin,waar ze mij vertelden dat met een nieuw nummer altijd een nieuw abonnement gekoppeld is. valse voorlichting daarvoor dus. niemand zal twee abonnementen tegelijk hebben. ps momenteel zit ik op het minimum bijstandsniveau,dus voor mij onmogelijk om dit te betalen. graag zou ik dit na tevredenheid opgelost zien worden.

graag nieuw abonnement laten ingaan op 17-07-2013 en oud abonnement van hi laten eindigen op 17-07-2013

KPN
    Geachte heer Nijdam,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Nijdam,In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    Bent u misschien nog op een ander nummer of e-mail adres bereikbaar?Binnenkort zal zij het weer proberen.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?