Klacht KPN: Dubbele kosten abbonementen Ziggo en KPN

KelMeup

Wij wilden overstappen naar KPN vanuit Ziggo. Hiervoor hebben we gebruik gemaakt van de overstapservice van KPN. Wij kregen een mail van Ziggo dat de overstapservice van KPN was ontvangen en dat we een rekening kregen i.v.m. contractbreuk. Hierop hebben wij gebeld met KPN, zij verzekerde ons dat dit de werkwijze was en wij ons geen zorgen hoefde te maken.
Op 15 oktober kwam de monteur van KPN bij ons om het te installeren. De monteur van KPN zei ons met de klantenservice te bellen of ze Ziggo hadden opgezegd. De medewerker zei ons dat we wel een probleem hadden iv.m. de contractbreuk, maar dat het te laat was om ons door te verbinden.
Hierop heb ik de volgende dag weer naar KPN gebeld met de vraag of ze het konden verschuiven naar mei 2016, zodat we niet aan dubbele kosten zouden zitten. Hierop antwoordde de medewerker dat we "pech hadden, sinds gisteren was ons jaarcontract ingegaan". Hierna nog meerdere malen contact gehad, maar niemand kan helpen.

Wij moeten tot 28 mei 2016 €59,95 aan Ziggo betalen maandelijks.
Graag zien wij hiervoor een compensatie door KPN!

KPN
    Geachte mevrouw Meupelenberg,

KPN Klantenreacties CMT
    KelMeup
    Vorige week gebeld. KPN wilde graag bewijs dat jaarcontract loopt t/m mei. Zou begin deze week teruggebeld worden. We wachten af....
    KPN
    Geachte mevrouw Meupelenberg,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?