Opgelost door KPN: Dubbele lasten BelOnbeperkt Altijd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 26429
Gebruiker
SimJo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag erachter gekomen dat na onze verhuizing 11 maanden gelden KPN ons maandelijks dubbel de kosten voor BelOnbeperkt Altijd a € 15,25 per maand heeft doorberekend.

Hierover contact opgenomen met de afdeling facturatie waar ik de melding kreeg dat facturen de verantwoordelijkheid van de klant is en niet van KPN. Als we bij zouden tekenen dan zouden we een correctie over de afgelopen 3 maanden kunnen krijgen en dan zou de volgde facturen correct zijn. Als we zouden opzeggen bij de KPN dan zou er geen correctie over de foutieve facturen plaatsvinden.

De oplossing

Complete correctie over alle foutieve facturen a € 15,25 per maand (totaal € 167,75)

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Simons,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
SimJo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen