Klacht KPN: Dubbele nummer met ontzettend hoge rekening.

Klachtnummer
# 46935
Gebruiker
wdvansanten
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zojuist een brief binnen gekregen van het incassobureau om eventjes €1421,35 neer te tellen. Dit alles, komt omdat er 2 van onze (blijkbaar?!?!?!?!?!) telefoonnummers in de Hi winkel te 's-Hertogenbosch niet zijn overgezet tijdens onze adreswijzinging, terwijl hier wel naar gevraagd is. Er kwam eenbetaalachterstand waar wij niets van wisten, omdat er een sms bericht verstuurd wordt naar dat nummer (die wij niet in gebruik hebben en ook NOOIT gehad!) en naar het huis zelf. Waar wij dus niet meer woonden. Wij hebben afgelopen maanden meerdere keren contact gehad met de HI en er is ons NOOIT geattendeerd op een betaalachterstand. Ik vind dit zo ongelooflijk , hoe kan ik als 20-jarige moeder een rekening van €1421,35 neer tellen? Doordat een medewerker het te moeilijk vindt een adreswijzinging door te voeren? Overigens kan ik ook geen normaal gesprek voeren met de medewerkers. Graag wil ik tot een compromis komen, omdat ik door de bomen het bos niet meer zie ...

De oplossing

Ik zou graag een compromis willen sluiten, en willen bespreken hoe we dit kunnen oplossen. Ik wil voor hetgeen wat daadwerkelijk mijn verantwoordelijkheid is/was betalen, maar niet voor de fout die de HI gemaakt heeft.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties