Opgelost door KPN: dubbele rekening en €120 te veel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 88489
Gebruiker
peter
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 09 12-2014 krijg ik een rekening van €318.38 staat op factuur periode 12 nov t/m 31 dec. ik heb gebeld naar kpn dat hier niets van klopt, maar afdeling betalingen zegt sorry er zijn door ons fouten gemaakt maar we kunnen dit niet veranderen. U moet eerst € 318.38 betalen en dan krijgt u 1 maart 2015 een credit nota. Wat ik ook vraag of voorstel nee meneer dat gaat niet. Ik ben helemaal klaar met KPN , het is probleem op probleem en denken betalen en niet zeuren . Het is gewoon onbeschoft hoe KPN denkt , ik heb aangegeven dit niet te gaan betalen en dan zegt KPN dan wordt u afgesloten meneer.
Welke ondernemer in heel Nederland durft zo arrogant te denken als de KPN.
Uiteraard wil ik de rekening betalen wat € 75.90 per mnd met zijn , maar geen € 318.38

De oplossing

Dat de KPN een nieuwe factuur stuurt en dan het juiste bedrag, of eerst een credit nota.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Wanders,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    peter
    Datum
    Ik ben vandaag terug gebeld door de KPN. dat is zeer snel want gisteren is de klacht via Consumentenbond door gegeven naar de KPN.
    Er wordt een nieuwe nota gestuurd met een credit van € 160,- exl, btw. Nu is alles geregeld volgens afspraak met mevr. Ellen v

Uiteindelijke oplossing

Auteur
peter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen