Klacht KPN: dupe van jullie fouten

Msam

sinds begin mei 2016 begin van abonnement is dit gaande en gaat iedere x door....ik kan alle gesprekken laten zien hoe vaak ik hierover contact gehad heb klachten ingediend ook zelf proberen op te lossen terwijl jullie fouten zijn. Ik ben het super zat om iedere keer zelfde verhaal te vertellen.... 23 aug contact gehad zie live chat document, geen open factuur nu opeens 6 sep 2x facturen 101 en 61 euro binnen 3 dagen betalen of wordt ik afgesloten dan komen er kosten bij...ect ect ect...tijdens dit bericht kreeg ik ook nog een sms... ik heb een beperkt budget zit in schuldhulpverlening....tuurlijk als er een dubbele factuur van 101 euro opeens van mijn rekening wordt afgeschreven dat gaat niet want zoveel heb ik niet op mijn rekening. Terwijl ik een abonnement heb van 34 euro...dubbele facturen willen jullie afschrijven. ik wil niet keer op keer zelfde verhaal vertellen terwijl dit over duidelijk is....jullie komen nu echt met een redelijk oplossing
ik kan er niet meer tegen...

ik wil compensatie....en/of contract af zonder afkoop.

dit gaat vaker gebeuren en kan echt geen extra kosten bij hebben daarom wil ik af van kpn....

binnen 3 dagen ga ik geen 3 facturen kunnen betalen

KPN
    Geachte mevrouw Sampat,

KPN Klantenreacties CMT
    Msam
    Graag wel voordat ik weer afgesloten wordt of extra kosten bij krijg want heb vandaag weer contact gehad en moest contact opnemen met klantenservice dan weer collection alsof ik niets anders te doen heb dan alleen maar proberen op te lossen terwijl jullie fouten maken...ik moet steeds maar stressen en hele verhaal keer op keer vertellen, hier heb ik echt geen energie meer voor. Ik hoop dat degene op de hoogte is en uitgezocht heeft voordat ik gebeld wordt.
    KPN
    Geachte mevrouw Sampat,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?