KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door KPN: Dure overname van het toestel bij Hi! Toestellease.
Details
Klacht
Hoi, ik ben al ruim 7 jaar tevreden klant van Hi!Heb echter de laatste keer mijn abonnement verlengt met Hi toestellease via de webshop. Er werd mij destijds duidelijk gemaakt dat ik aan het eind het contract het toestel voor 10/15% van de dan geldende marktwaarde over zou kunnen nemen. Deze voorwaarde is nu veranderd; je moet nu ongeveer de 2e hands marktwaarde betalen van het toestel. Dit loopt in mijn geval al snel op naar 300 euro!
Hier ben ik het niet mee eens aangezien ik heel de looptijd al een redelijk bedrag aan lease betaald heb, naast mijn messaging XL abonnement. Dit terwijl je bij andere providers het toestel gratis krijgt!
Gewenste oplossing
Graag zou ik zien dat Hi met een passende oplossing komt omtrent het overnemen van het toestel. Er is destijds een 10/15% overnamepercentage genoemd, (wat ik eigenlijk al absurd vond gezien andere providers dit niet deden) waardoor ik dit abonnement toch gekozen had omdat ik bij Hi klant wilde blijven. Nu moet ik achteraf toch nog veel geld betalen. Het liefst zou ik zien dat Hi alsnog mij het toestel gratis laat overnemen. Wellicht dat ik dan wederom een passend verlengabonnement ga afsluiten.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.