Opgelost door KPN: Duur en waardeloze service

Hans

Al vier jaar gezeik met dit bedrijf. Kost gemiddeld 15 euro meer per maand dan de Ziggo's en Telforts, maar een fatsoenlijke service bieden, ho maar! Ik zit nu weer 3 dagen zonder internet, tv en telefoon, omdat ze een storing waar ik vrijdagochtend al voor belde pas in het weekend zijn gaan bekijken en het niet tot maandagmiddag op kunnen lossen.

Ik wil compensatie in de vorm van geld. Ik denk hierbij aan kwijtschelding van de volledige maandfactuur, omwille van de ernst van deze klacht.

KPN
    Geachte heer Toutenhoofd,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Toutenhoofd, In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via
    telefoonnummer 070-343 22 08.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Hans
    Uiteindelijk geen financiële compensatie, maar een voetbalpakket gekregen.

Hans

Ook een klacht indienen over KPN?