Opgelost door KPN: Duur en waardeloze service

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 80850
Gebruiker
Hans
Datum
3 reacties

Details

De klacht


Al vier jaar gezeik met dit bedrijf. Kost gemiddeld 15 euro meer per maand dan de Ziggo's en Telforts, maar een fatsoenlijke service bieden, ho maar! Ik zit nu weer 3 dagen zonder internet, tv en telefoon, omdat ze een storing waar ik vrijdagochtend al voor belde pas in het weekend zijn gaan bekijken en het niet tot maandagmiddag op kunnen lossen.

De oplossing

Ik wil compensatie in de vorm van geld. Ik denk hierbij aan kwijtschelding van de volledige maandfactuur, omwille van de ernst van deze klacht.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Toutenhoofd,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Toutenhoofd, In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via
    telefoonnummer 070-343 22 08.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    Hans
    Datum
    Uiteindelijk geen financiële compensatie, maar een voetbalpakket gekregen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen