Klacht KPN: Duur verlengvoordeel..

# 191196
kelspa

Hoera! Enkele weken geleden zag ik dat ik mijn abonnement mocht verlengen bij KPN. Een Samsung s7 edge of een iPhone 7 leek me wel wat. Gemiddeld was ik voor beide abonnementen bij KPN zo'n 40 euro per maand kwijt en moet ik voor de iPhone 528 euro bijbetalen, voor de Samsung is dit 480 euro. Nu ben ik de domste niet en ben gaan vergelijken met andere providers. T-mobile en Vodafone vallen met dezelfde toestellen en abonnementen, soms zelfs met meer GB, stukken goedkoper uit en hier hoef je niets bij te betalen.. Reden om een belletje naar de klantenservice van KPN te doen. Na 22(!!!) minuten in de wacht te hebben gehangen kreeg ik een medewerker aan de telefoon die mij vertelde dat je voor de beste provider van Nederland ook meer moet betalen. KPN heeft niet voor niets de beste dekking, 24/7 service en een goede service in het buitenland. Dit moet natuurlijk ook betaald worden. vervolgens legde de medewerker mij uit hoe ik mijn abonnement op kon zeggen.. wat een service..

Wel een degelijk aanbod qua abonnement.

KPN
    Geachte mevrouw Spanjaard,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?