Klacht KPN: Duur verlengvoordeel..

Klachtnummer
# 191196
Gebruiker
kelspa
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hoera! Enkele weken geleden zag ik dat ik mijn abonnement mocht verlengen bij KPN. Een Samsung s7 edge of een iPhone 7 leek me wel wat. Gemiddeld was ik voor beide abonnementen bij KPN zo'n 40 euro per maand kwijt en moet ik voor de iPhone 528 euro bijbetalen, voor de Samsung is dit 480 euro. Nu ben ik de domste niet en ben gaan vergelijken met andere providers. T-mobile en Vodafone vallen met dezelfde toestellen en abonnementen, soms zelfs met meer GB, stukken goedkoper uit en hier hoef je niets bij te betalen.. Reden om een belletje naar de klantenservice van KPN te doen. Na 22(!!!) minuten in de wacht te hebben gehangen kreeg ik een medewerker aan de telefoon die mij vertelde dat je voor de beste provider van Nederland ook meer moet betalen. KPN heeft niet voor niets de beste dekking, 24/7 service en een goede service in het buitenland. Dit moet natuurlijk ook betaald worden. vervolgens legde de medewerker mij uit hoe ik mijn abonnement op kon zeggen.. wat een service..

De oplossing

Wel een degelijk aanbod qua abonnement.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Spanjaard,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen