Opgelost door KPN: Dwaling bij sluiten contract

M.A. Terassow

Ik heb op 23-10-2012 een contract voor een "Hi 2012-2 Messaging Light 1 Jaar" abonnement gesloten waarbij mij door de medewerker in de Hi winkel in Helmond is verteld dat het om een abonnement met toestel (Samsung Galaxy Tab 2 7.0) gaat en ik het toestel gratis bij het abonnement mee krijg en het mijn eigendom is. Aan het einde van het contract blijkt dat er sprake is van een toestel-lease waarvan ik geen weet had. Op 8-11-2013 ben ik terug naar de Hi winkel in Helmond geweest om mijn klacht neer te leggen. Er is toen door een andere medewerker een klachtenformulier opgemaakt en er zou binnen vijf werkdagen contact met mij worden opgenomen. Dit is niet gebeurd. Na controle blijkt nu ook nog dat er te veel afsluitkosten in rekening zijn gebracht. Ik heb vandaag de klacht nogmaals per aangetekende brief met alle bijhorende documenten naar de Hi winkel in Helmond gestuurd. Er blijkt sprake van dwaling te zijn omdat ik met de juiste inlichtingen nooit het contract zou hebben gesloten.

Ik zou graag een bevestiging willen dat het toestel in kwestie zonder bijkomende kosten mijn eigendom is en dat ik een restitutie voor de te veel betaalde aansluitkosten ontvang. Een ander voorstel zou zijn om het contract geheel te ontbinden en te annuleren, omdat er sprake is van dwaling bij sluiten van het contract. Ik heb nooit gebruik gemaakt van de sim-kaart die bij het abonnement hoort.

M.A. Terassow
    De klacht is goed, professioneel en naar tevredenheid afgehandeld door Hi/KPN.

M.A. Terassow

Ook een klacht indienen over KPN?