Opgelost door KPN: e-mail niet meer actief ondanks belofte KPN

A Proost

Na opzegging van mijn internet abonnement bij KPN kreeg ik een bevestigingsbrief met de belofte dat mijn e-mailadres nog 3 maanden gratis actief zou zijn na beëindiging van mijn internet abonnement. Helaas werd op 27 december 2012 alles geblokkeerd door KPN. Na deze klacht bij KPN gemeld te hebben krijg ik een e-mail met het bericht dat na beëindiging van het internet abonnement ook mijn e-mail beëindigd wordt en ik maar een e-mail only abonnement af moet sluiten.

Mijn e-mail activeren voor de afgesproken drie maanden

KPN
    Geachte heer/mevrouw Proost,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Beste KPN klantenreacties CMT,
    Hartelijk dank voor uw reactie. Ik wacht met belangstelling op uw contact. Met vriendelijke groet,
    Mevr. Proost
    A Proost
    KPN heeft op 2 januari 2013 gereageerd op mijn klacht, met de afspraak dat er binnen 5 werkdagen contact zou worden opgenomen. Helaas is het vandaag de 6e werkdag en heb ik nog niets mogen vernemen van KPN.
    A Proost
    Afgelopen maandag, 14 januari, contact gehad met KPN. KPN beloofd om mijn e-mail te deblokkeren. Dit gebeurt met een e-mail only abonnement. Hier moet normaal voor betaald worden, maar KPN heeft mij beloofd dat ik het 3 maanden gratis krijg. Er kunnen alleen een paar dagen overheen gaan, eer mijn e-mail gedeblokkeerd is.
    A Proost
    Alweer een week verstreken na telefonisch contact met KPN en de belofte dat mijn e-mail hersteld zou worden. Helaas werkt mijn e-mail nog steeds niet. Verder geen reactie gehad per mail, waarom het zo lang duurt om mijn e-mail te herstellen en waarom de afspraak die KPN gemaakt heeft nog niet uitgevoerd is. Is het nu zo moeilijk om mijn e-mail te deblokkeren???? Ondertussen zit ik al 3 weken zonder e-mail.
    A Proost
    Sinds 24 januari is mijn e-mail weer actief. Kan alleen post ontvangen en niets versturen. Heb een e-mail only abonnement af moeten sluiten en de kosten hiervan worden teruggestort op mijn bankrekening. Wel blijft KPN facturen sturen en geld van mijn rekening halen voor internet gebruik.. Kreeg gisteren de factuur binnen voor de periode januari-februari 2013, terwijl mijn internet per 27 december 2012 al is beëindigd. Heb dit geld dus weer teruggevorderd..
    KPN
    Geachte mevrouw Proost,De behandelaar zal binnenkort contact met u opnemen.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    A Proost
    Kpn heeft mij gebeld. Ondertussen heb ik de eindfactuur mbt mijn internetabonnement ontvangen en is alles verrekend. Ook is afgesproken dat Kpn rond 28 februari weer contact met mij op neemt om mijn e-mail account definitief te beëindigen op mijn verzoek. Ik heb genoeg tijd gehad om alles om te zetten naar mijn nieuwe e-mail account en er komen geen mails meer binnen op mijn oude e-mail account. Hierna volgt een creditering van de kosten voor dit e-mail abonnement.
    KPN
    Geachte mevrouw Proost,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    A Proost
    De klacht is volledig afgehandeld door 1 medewerker van KPN. Sinds ik contact heb met deze medewerker, verliep alles op rolletjes. Hiervoor mijn hartelijke dank.

A Proost

Ook een klacht indienen over KPN?