Klacht KPN: e-mail spam bij KPN - situatie wordt steeds slechter voor KPN klanten

KPN antispammer

Sedert paar manden krijg ik op mijn kpn e-mail account ca 60 a 80 spam e-mails per dag; ook als spamfilter is ingeschakeld; kpn is de enige van mijn e-mail providers (ik heb meerdere accounts bij verschillende providers) waar ik zo een last van spam heb. KPN beloofd dat ze daaraan werken om situatie te verbeteren; ik ben niet alleen, op KPN forum zijn veel mensen met gelijke klachten te vinden; ik wil gewoon goede service en werkende spam filter; hoe kan men KPN tot actie dwingen, dat ze als provider hun werk doen om spam te vorkomen?

goede spam filter opzetten zo dat klanten van KPN geen last van spam hebben

KPN
    Geachte heer Godziejewski,

Het probleem is bekend en we werken hard aan een oplossing, tot nu toe helaas nog zonder merkbaar resultaat. KPN is volop in gesprek met de leverancier om te zorgen voor een oplossing. Namens KPN excuses voor het ongemak.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?