Klacht KPN: Echter, ondanks vele telefoontjes en bezoek aan de KPN winkel,nog steed s geen toestel ontvangen,

Klachtnummer
# 368091
Gebruiker
unlocked telefoon
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn klacht is de volgende: op 16 mei 2019 ontving ik een e-mail van Jorg Kramer, directeur Klantenservice KPN:
‘Helaas is het ons niet gelukt de unlock codes van uw mobiele telefoon bij de leverancier te verkrijgen. Om u toch van dienst te zijn sturen wij u een vervangend toestel zonder SIM-lock’. Echter nog steeds geen toestel ontvangen.

De oplossing

Het beloofde vervangende toestel opsturen en laten weten wanneer ik het ontvang.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    unlocked telefoon
    Datum
    reactie via KPN Frank.vanarendonk@kpn.com/dd 1 juni tel en e-mail contact gehad. Hij zal de zaak verder behandelen

Ook een klacht indienen over KPN?