Opgelost door KPN: Een kat in de zak? Een man een man, een woord een woord. Beloofd is beloofd!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 30539
Gebruiker
Tijger
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 160713 een klein kind uit het water gered. Mijn telefoontoestel (2-jarige lease) van Hi viel in het water; een Samsung S5830 GLX ACE, kleur wit. Gebeld met Hi en Customer Care. Er werd mij als vervangend toestel een Samsung Galaxy Mini beloofd. Niet zoals beloofd in de winkel, eenzelfde toestel en niet binnen 24 uur, Monteur langs op 180713. Toestel werd niet eens geprobeerd, maar direct als onherstelbaar beschadigd afgekeurd. Geen prijsopgave gekregen. Niet, zoals in winkel beloofd, een S5830. Ook niet, zoals telefonisch beloofd, de Mini, maar een Alcatel. Werkt voor geen meter. Geklaagd 180713 bij Hi. Hi beloofd binnen 3 werkdagen te reageren. Gebeurd ook niet. Zelf 250713 maar gebeld. Kreeg te horen ; meneer het staat allemaal in de voorwaarden! Volgens mij zijn alleen die voorwaarden geldig, die bij het tot stand komen van de overeenkomst zijn uitgereikt. Niets dus. Alleen heel veel beloven, maar weinig geven. Wat nog het ergste is, NIEMAND (4) vraagt hoe het met het kind gaat!!

De oplossing

Hi, doe wat je in de winkel hebt beloofd. Vervang het oude toestel voor eenzelfde nieuwe Samsung S5830, zoals hierboven omschreven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

3 reacties

  1. Auteur
    Tijger
    Datum
    Geachte mevrouw, mijnheer,dank voor uw bericht. Ik wacht de uitvoering van uw voornemen contact met mij op te nemen met belangstelling af.Met vriendelijke groet,H.A. Berg
  2. Auteur
    Tijger
    Datum
    Klacht is naar volle tevredenheid opgelost. Hiervoor mijn dank!
  3. Auteur
    Tijger
    Datum
    Case is closed

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tijger
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen