Opgelost door KPN: Een kat in de zak? Een man een man, een woord een woord. Beloofd is beloofd!

Tijger

Op 160713 een klein kind uit het water gered. Mijn telefoontoestel (2-jarige lease) van Hi viel in het water; een Samsung S5830 GLX ACE, kleur wit. Gebeld met Hi en Customer Care. Er werd mij als vervangend toestel een Samsung Galaxy Mini beloofd. Niet zoals beloofd in de winkel, eenzelfde toestel en niet binnen 24 uur, Monteur langs op 180713. Toestel werd niet eens geprobeerd, maar direct als onherstelbaar beschadigd afgekeurd. Geen prijsopgave gekregen. Niet, zoals in winkel beloofd, een S5830. Ook niet, zoals telefonisch beloofd, de Mini, maar een Alcatel. Werkt voor geen meter. Geklaagd 180713 bij Hi. Hi beloofd binnen 3 werkdagen te reageren. Gebeurd ook niet. Zelf 250713 maar gebeld. Kreeg te horen ; meneer het staat allemaal in de voorwaarden! Volgens mij zijn alleen die voorwaarden geldig, die bij het tot stand komen van de overeenkomst zijn uitgereikt. Niets dus. Alleen heel veel beloven, maar weinig geven. Wat nog het ergste is, NIEMAND (4) vraagt hoe het met het kind gaat!!

Hi, doe wat je in de winkel hebt beloofd. Vervang het oude toestel voor eenzelfde nieuwe Samsung S5830, zoals hierboven omschreven.

Tijger
    Geachte mevrouw, mijnheer,dank voor uw bericht. Ik wacht de uitvoering van uw voornemen contact met mij op te nemen met belangstelling af.Met vriendelijke groet,H.A. Berg
    Tijger
    Klacht is naar volle tevredenheid opgelost. Hiervoor mijn dank!
    Case is closed

Tijger

Ook een klacht indienen over KPN?