Klacht KPN: Een slecht systeem die ervoor zorgt dat KPN buitengebied voor sommige klanten niet beschikbaar is.

TeerinkJ

Vorige week contact gehad met KPN met betrekking tot KPN buitengebied, de postcode check gaf aan dat dit niet mogelijk was. Echter geeft deze check wel aan dat het voor onze buren wél beschikbaar is aan zowel beide kanten van onze woning. Dit vind ik opmerkelijk. Als we daarna de KPN 4G dekkingskaart erbij pakken blijkt dat er totaal geen verschil zit in onze locaties en er gewoon 4G dekking beschikbaar is. Hierover hebben we contact gehad met de klantenservice van KPN. Ze gaven hier aan dat ze het daar ook vreemd vonden en contact op wilde nemen wat tot meerdere keren toe niet gebeurd is. Tot op heden zijn we tevreden over de diensten die KPN aanbiedt, maar als het op deze manier nog even door gaat, gaan we met alle producten weg, zowel vast als met de mobiele abonnementen. Ik neem aan dat er zo niet met klanten wordt omgegaan.

Ik verwacht dat de postcode check wordt aangepast en er niet vooraf conclusies worden getrokken of er wel of geen 4G dekking beschikbaar is. Daarnaast dient deze check fatsoenlijk gelijk te worden getrokken met de dekkingskaart die KPN hanteert voor haar 4G netwerk.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Teerink,

KPN Klantenreacties CMT
    TeerinkJ
    KPN heeft gereageerd en heeft het proces in werking gezet om toch KPN buitengebied beschikbaar te stellen. De komende weken ontvangen we een bevestiging.
    TeerinkJ
    De bestelling is door KPN geaccepteerd en ingevoerd. Binnenkort ontvangen we KPN buitengebied.
    KPN
    Geachte mevrouw Teerink,

De behandelaar van deze reactie verzoekt u contact met hem op te nemen.

U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 20 23.

KPN Klantenreacties CMT
    TeerinkJ
    Bestelling is gedaan door KPN, alleen is de router nog niet op voorraad. Zodra we hem ontvangen hebben wordt de klacht gesloten.
    TeerinkJ
    Update: Helaas nog steeds niet op voorraad bij KPN.

Ook een klacht indienen over KPN?