Klacht KPN: Een te duur abbonnement alles in een en abb mobiel wil het goekoper

Herma

Ik heb sinds aug 2013 een mobiel (smart Phone) van de kpn kwam er te laat achter
dat het voor 2 jaar was
Het kost mij per maand 43 euro ik wist helemaal niet hoe duur zoiets was maar kwam er te laat achter en kon niet meer terug.....................was expres naar de kpn winkel gegaan voor goede voorlichting
Ik wil het HIERMEE helemaal opzeggen ruim voor de opzeg datum van 3 maanden
Wilt u eens denken of ik tot die tijd goedkopen kan
Moet bezuinigen Daarom kwam ik hier achter
Mijn naam M.H. van der pijl-Golverdingen
van brederodestraat 13381 BA telefoonnr 0657114686

Wil van mijn contract af en geld terug of compensatie

Wil hiermee nog melden dat mijn geb data is 10-08 1940

KPN
    Geachte mevrouw Van der Pijl-Golverdingen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw Van der Pijl-Golverdingen, In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via
    telefoonnummer 070-343 20 90.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?