Klacht KPN: Een waardelozen organisatie

Klachtnummer
# 293245
Gebruiker
Ad van den Boer
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Afgesloten van telefoon en internet al 2 dagen gebeld met ze en kunnen het niet meer terug draaien een verschrikkelijke organisatie.
Automatische incasso zou niet meer actief zijn, terwijl het wel op de factuur staat .

Gewenste oplossing

Niets meer maar wil het wel gezegd hebben

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van den Boer,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van den Boer,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 23 31.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen