Opgelost door KPN: Eenmalig bedrag nieuw toestel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 190910
Gebruiker
Louisa
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Geachte KPN,

Ik ben een beetje geschrokken van de gang van zaken met bestaande klanten. Ik heb vandaag mijn abonnement verlengd bij KPN met een nieuw toestel. Mijn huidige toestel is af en werkt niet meer dus ik moest zsm een nieuwe hebben. Echter communiceren jullie op jullie website en in de app dat er ALTIJD een persoonlijk aanbod is, heb dit aangegeven maar 'daar doet KPN niet meer aan' zei de verkoper. Daarnaast heb ik aangegeven dat hetzelfde abonnement met hetzelfde toestel van KPN via Belsimpel een eenmalig bedrag van €72 heeft terwijl ik nu €168 moest betalen... De verkoopster schrok hiervan maar ze konden hier niks aan doen omdat 'Belsimpel een tussenpartij is'. Lijkt mij dat het dan enkel maar duurder kan zijn dan goedkoper...

De oplossing

Ik wil graag het verschil tussen de €168 die KPN me heeft laten betalen en de verlengdeal van KPN aanwezig op Belsimpel van €72 teruggestort zien. Daarna ben ik benieuwd waarom ik geen persoonlijk aanbod heb gehad en eigenlijk gewoon als nieuwe klant ben behandeld, terwijl ik al 8 jaar vaste klant ben. Benieuwd of me hierin ook een voorstel gedaan kan worden.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw De Jong,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Louisa
    Datum
    Hi KPN,
    Bedankt! Ik wacht met smart op jullie reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Louisa
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw De Jong,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Louisa
    Datum
    Goede afhandeling per telefoon

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Louisa
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen