Opgelost door KPN: Eenmalig bedrag nieuw toestel

# 190910

Geachte KPN,

Ik ben een beetje geschrokken van de gang van zaken met bestaande klanten. Ik heb vandaag mijn abonnement verlengd bij KPN met een nieuw toestel. Mijn huidige toestel is af en werkt niet meer dus ik moest zsm een nieuwe hebben. Echter communiceren jullie op jullie website en in de app dat er ALTIJD een persoonlijk aanbod is, heb dit aangegeven maar 'daar doet KPN niet meer aan' zei de verkoper. Daarnaast heb ik aangegeven dat hetzelfde abonnement met hetzelfde toestel van KPN via Belsimpel een eenmalig bedrag van €72 heeft terwijl ik nu €168 moest betalen... De verkoopster schrok hiervan maar ze konden hier niks aan doen omdat 'Belsimpel een tussenpartij is'. Lijkt mij dat het dan enkel maar duurder kan zijn dan goedkoper...

Ik wil graag het verschil tussen de €168 die KPN me heeft laten betalen en de verlengdeal van KPN aanwezig op Belsimpel van €72 teruggestort zien. Daarna ben ik benieuwd waarom ik geen persoonlijk aanbod heb gehad en eigenlijk gewoon als nieuwe klant ben behandeld, terwijl ik al 8 jaar vaste klant ben. Benieuwd of me hierin ook een voorstel gedaan kan worden.

KPN
    Geachte mevrouw De Jong,

KPN Klantenreacties CMT
    Hi KPN,
    Bedankt! Ik wacht met smart op jullie reactie.

KPN
    Geachte mevrouw De Jong,

KPN Klantenreacties CMT
    Goede afhandeling per telefoon

Louisa

Ook een klacht indienen over KPN?