Opgelost door KPN: Eenzijdig opgezegde dienstverlening SMS-service alarmering woning

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 72517
Gebruiker
RoVas
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Sinds enige tijd maak ik gebruik van een SMS-service in de alarmering van ons huis. Gedurende verblijf in het buitenland ontving ik van onze dienstverlener die de alarmering heeft aangelegd, de firma Lejeune Multi Electra te Maastricht, de melding dat KPN deze service bij hen had opgezegd. In de mail stond aangegeven dat
" KPN gaat deze SMS dienst niet meer ondersteunen en heeft in het bedrijf OrcaGroup een partner gevonden die deze dienst gaat voortzetten. (..)
Concreet betekent dit dat u vanaf 1 juli a.s. een abonnement moet afsluiten met de OrcaGroup.
We hebben hun gevraagd om te reageren op onderstaande vragen:
1/ Hoe wordt dit naar de huidige klanten van deze SMS dienst gecommuniceerd?
2/ Wat gebeurt met de SMS berichten als men niets onderneemt?"
IK heb begrepen van de fa. Lejeune dat hierop nog geen reactie van KPN is ontvangen.
KAN DIT ZO EENZIJDIG??

De oplossing

Een alternatief waarbij de basisdienstverlening, tegen de normale tarifiering, blijft gehandhaafd, danwel een redelijke overgangstermijn. Inzicht in alternatieve aanbieders....

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Vastbinder,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Vastbinder, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    RoVas
    Datum
    Klacht is door de klachtendienst van KPN netjes afgehandeld, zonder overigens een door mij gewenst resultaat. Het is, ook volgens de eigen klachtendienst, een vreemde zaak dat zo plots en zo eenzijdig een relatie via SMS-service van KPN kan worden doorbroken. Maar feitelijk vaalt hier weinig aan te doen; er lag ook geen overeenkomst tussen KPN en mij aan ten grondslag.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RoVas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?