Opgelost door KPN: Eenzijdige wijziging glasvezel pakket

xzarkad

ik heb in 2009 een glasvezel abonnement afgesloten.Ik heb destijds een alles-in-één zilver abonnement afgesloten,oor het vaste maandelijkse bedrag van 45,- Euro.
Nadat ik op „mijn KPN’“inlogde, ontdekte ik dat ik nog steeds de snelheid van 16 MB heb. Ik heb hierop gevraagd of de snelheid van mijn zilver pakket te laag was, en of de snelheid van mijn zilver pakket van verhoogd zou kunnen worden. (20 MB is destijds aangeboden)
Als reactie hierop is mijn abonnement afgesloten, en is deze omgezet naar een nieuw alles-in-één standaard abonnement. Tevens heeft uw medewerkster de vrijheid genomen om mijn extra digitenne abonnementen te stoppen, en de huur van mijn harddiskrecorder op te zeggen.
Ik heb hier nooit om gevraagd, Het komt erop neer dat U zonder toestemming of aanvraag een éénzijdige wijziging hebt doorgevoerd. Tevens zit ik weer vast aan een nieuw abonnement voor een jaar, en is mijn abonnementsprijs verhoogd van 45,00 Euro per maand naar 65,00 Euro per maand.

Ik heb begrepen, dat KPN helemaal niet éénzijdig een contract mag veranderen. Ik eis dus dat mijn abonnement conform de voorwaarden behouden blijft: dus een alle-in-één zilver pakket, met de bijbehorende pakketten die ik destijds contractueel heb afgesloten.

KPN
    Geachte heer Zarkadas,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Zarkadas,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

xzarkad

Ook een klacht indienen over KPN?