Klacht KPN: eerder beëindigen abonnement ivm vertrek Nederland

Klachtnummer
# 182053
Gebruiker
Danny
Datum
1 reactie

Details

De klacht

5 oktober vertrek ik naar Australie. Nu loopt mijn abonnement tot 12 december... Uiteraard ga ik geen gebruik maken van mijn bundel als ik daar ben. Helaas kan ik volgens de begripvolle meneer van de klantenservice mijn abonnement niet eerder stopzetten. Ik ben al een aantal jaar klant bij KPN en heb het "compleet" pakket. Het is hoogstwaarschijnlijk dat ik in april 2017 als ik terug kom weer voor KPN kies ook ivm behoudt van mijn nummer.

De oplossing

Graag zou ik mijn abonnement beëindigd zien worden op 5 oktober en mijn nummer per die datum omgezet naar prepaid.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Hofman,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT