Opgelost door KPN: Eigen risico Zeker KPN Mobiel Service (Smartphone Zeker)

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 31248
Gebruiker
erwin8945
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Onlangs had ik schade aan mijn iPhone: de achterkant was gebarsten en moest vervangen. Een rondje internet gaf aan dat dit rond de € 30,- zou kosten. Omdat ik een KPN Smartphone Zeker service heb (Zeker KPN Mobiel Service), heb ik mijn telefoon ter reparatie naar KPN gebracht. Een volledig eigen risico van € 125,- is echter van mijn rekening afgeschreven. In de winkel is hier geen melding van gemaakt. Er is verteld dat de reparatie gratis zou zijn. Tijdens het afsluiten van mijn verzekering is mij verteld dat de verzekering al de moeite waard is bij kleine schades, er is ook geen melding gemaakt van het eigen risico, de voorwaarden zijn niet uitgereikt en dat is de reden dat ik deze heb genomen. Melding hiervan bij de Klantenservice heeft alleen een standaard afwijzing opgeleverd.
Ook vreemd dat het Eigen Risico hoger is dan het schadebedrag.

De oplossing

Terugbetaling van het betaalde bedrag Eigen Risico. Beëindiging Smartphone Zeker (Zeker KPN Mobiel Service)

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Wong,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    erwin8945
    Datum
    KPN heeft telefonisch contact met mij opgenomen en toezegging gedaan het bedrag van Eigen Risico terug te storten. Ik ben in afwachting van definitieve afhandeling. Wat betreft de mogelijkheid tot beëindiging van de verzekering kon men mij niets vertellen en werd ik doorverwezen naar de Klantenservice cq. KPN-winkel.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Wong,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    erwin8945
    Datum
    Het bedrag van Eigen Risico is teruggestort, waarvoor mijn dank. Alleen jammer dat dit niet in het eerste contact met de klantenservice kon en dat men daar alleen communiceert met een standaard callcenter-script. Ook is het jammer dat men zo niet de verzekering kan beëindigen en dat ik die discussie nog met de KPN-winkel moet aangaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
erwin8945
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?