Klacht KPN: Eindeloos code 2035

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 136193
Gebruiker
MvdH
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Na vele telefoontjes, besloot men om een nieuw opname kastje te sturen, hielp niet, toen een nieuw moden de v10 het nieuwste model van kpn. Hielp niet , toen de nwe devolo set 650.. Hielp niet.. Tot slot kwam er een monteur maar die zei.. Dat helpt niet want het zit niet hier maar bij kpn... Het is een bekend probleem. Dus...
Zie ik bij het terug kijken tenminste 1 maar ookwel 3 keer code 2035 en dan duurt het even voordat ik weer een opname kan kijken. Herstarten van het kastje helpt soms ,daarmee los ik in ieder geval ook een ander probleem elke dag op.. Namelijk alle herhalingen die met serie opname dubbel worden opgenomen...

De oplossing

Graag een spoedige oplossing hiervoor, want het terug kijken is geen pretje zo..
Vervangen van apparatuur is geen oplossing zo blijkt...

10 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van den Hoek,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    MvdH
    Datum
    Hartelijk dank, ik wacht uw reactie af.
  3. Auteur
    MvdH
    Datum
    Gebeld door kpn , er wordt terug gebeld of technische service belt.. Inmiddels een weekje later niets meer gehoord, ga zelf wel weer bellen. Het probleem is alleen maar erger geworden. Denk dat draadloos gewoon weer bedraad moet worden. Ik wacht nog maar even.... Zal ook best wel compensatie krijgen ...toch..KPN.?
  4. Auteur
    MvdH
    Datum
    Geduld is een schone zaak, maar ook al ben je 35 jaar klant van kpn
    Een oplossing wordt niet geboden... Niets meer vernomen van kpn technische service of kpn in het algemeen... Gaat hem niet worden denk ik..
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van den Hoek,


    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    MvdH
    Datum
    deels tevreden duurde lang voordat men met deze oplossing kwam. Een coulance vergoeding die wordt gegeven omdat de te verwachten overlast nog 4 maanden aanhoud . Bekabelen is de oplossing maar moet ik zelf doen en betalen .. Dat het probleem niet kan worden opgelost deed daar dus niets aan af. Dus wacht ik af tot de update, heb ik dan nog steeds hetzelfde probleem, hoewel het minder is geworden na de grote crash van vorige week, dan ga ik bekabelen niet zelf betalen.. Dan wordt het ziggo-upc
  7. Auteur
    MvdH
    Datum
    deels tevreden duurde lang voordat men met deze oplossing kwam. Een coulance vergoeding die wordt gegeven omdat de te verwachten overlast nog 4 maanden aanhoud . Bekabelen is de oplossing maar moet ik zelf doen en betalen .. Dat het probleem niet kan worden opgelost deed daar dus niets aan af. Dus wacht ik af tot de update, heb ik dan nog steeds hetzelfde probleem, hoewel het minder is geworden na de grote crash van vorige week, dan ga ik bekabelen niet zelf betalen.. Dan wordt het ziggo-upc
  8. Auteur
    MvdH
    Datum
    deels tevreden duurde lang voordat men met deze oplossing kwam. Een coulance vergoeding die wordt gegeven omdat de te verwachten overlast nog 4 maanden aanhoud . Bekabelen is de oplossing maar moet ik zelf doen en betalen .. Dat het probleem niet kan worden opgelost deed daar dus niets aan af. Dus wacht ik af tot de update, heb ik dan nog steeds hetzelfde probleem, hoewel het minder is geworden na de grote crash van vorige week, dan ga ik bekabelen niet zelf betalen.. Dan wordt het ziggo-upc
  9. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van den Hoek,

    Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  10. Auteur
    MvdH
    Datum
    Er is geen rwweede aanbod gedaan, er is besloten dat ik tot medio 2016 moet wachten en leven met voortdurende onderbreking van opnames. Of het tweede aanbod moet zijn geweest dat ik op eigen kosten kan bekabelen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MvdH
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen