Klacht KPN: Elke dag, de hele dag door, spam via KPN

Ruud S

Vele malen per dag spam bij KPN

Al vele maandenlang elke ochtend, elke middag en elke avond heb ik last van spam van KPN. Het komt steeds van dezelfde afzenders. Ook de vormgeving van alle spam ziet er hetzelfde uit. Komt waarschijnlijk dus allemaal van één en dezelfde afzender. Is ook niet te blokken in de mail server van KPN. Op hun eigen forum geven ze al maanden aan dat ze er mee bezig zijn. De moderator op hun eigen forum geeft aan dat hij verder niets mag zeggen van KPN. Wanneer stopt deze lading spam eindelijk eens. Ik ben gewend dat KPN serieus met de materie en zijn klanten om ging, maar nu word je gewoon niet serieus genomen. Ze reageren zelfs niet op hun eigen forum.

Gewoon iets doen, het kan niet moeilijk zijn, zodat die spam eens stopt. Nooit last van gehad. En ik heb al een mail adres sinds het begin. Jaren dus.

KPN
    Geachte heer Schuijt,

KPN Klantenreacties CMT
    Ruud S
    Naar aanleiding van de klacht net een lang telefoontje van KPN gehad. Het was een aardige mevrouw, zelfs heel aardig. En verder? Uh, eigenlijk helemaal niets. Onbekend terrein voor haar. Ik gaf aan dat ik niet de enige was. Onbekend. Veel spam? Ook onbekend. Ze kende de hele materie niet. Gaf ze ook toe. Zou het probleem dus maar intern uitzetten. En, oh ja, de vakantietijd kwam er aan, dus het kon wel even duren voordat ze weer belde. Zoals gezegd, een aardige mevrouw die namens KPN aardig moet wezen en zorgen dat de klant denkt dat hij geholpen wordt. Een soort troostmeisje. Dus er gebeurt voorlopig niets. Het was een kluitje riet verhaal. Alleen de spam gaat door. En de KPN en “zijn” moderators kijken voorlopig gewoon schaapachtig toe.
    Ruud S
    KPN laat niets meer van zich horen. Op hun forum komen steeds meer klachten te staan over spam. Al maanden wordt er gezegd dat het opgelost wordt. Maar het is alleen maar erger geworden. Wanneer reageert KPN eens professioneel en lost het eindelijk op. De enige suggestie tot nu toe is dat iedereen maar een ander email adres moet nemen. Desnoods bij een andere provider. Het probleem blijft gewoon bestaan en KPN lost niets op.
    Ruud S
    KPN doet er niets aan. Niets gehoord. Maar nog elke dag dezelfde spam. En niet alleen bij mij. Dit gebeurt bij heel veel mensen. Dezelfde spam op dezelfde tijd. Ook op de vorige mededeling niets gehoord. Doe er eens iets aan KPN.
    Ruud S
    De spam gaat elke dag door. Reageer hier om dat de klacht anders verloopt. KPN laat helemaal niets horen. En dat doen ze vaker als hier klachten geplaatst worden. Het interesseert ze verder totaal niets.
    Ruud S
    Reactie van KPN gehad. Eindelijk. Dank Klachtenkompas.
    KPN is op de hoogte van het feit dat veel van hun klanten dagelijks meerdere malen spam ontvangen. Het lukt hen niet om die spam te stoppen. Daarnaast is het niet hun prioriteit om het probleem op te lossen. Als klanten, om die reden, bij hen weggaan kunnen ze zich dat voorstellen en hebben daar geen enkele moeite mee.

Ruud S
Net weer gebeld. Derde keer. U zult aan onze spam moeten wennen. We krijgen het niet opgelost. We blijven onze best doen. Maw, zoek het verder maar uit!!! Wij sluiten de zaak. Dus maar opnieuw op Klachtenkompas gezet.

Ook een klacht indienen over KPN?