Opgelost door KPN: Ellende met instap KPN

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 84706
Gebruiker
Peter
Datum
3 reacties

Details

De klacht

In een opwelling overstap gemaakt van Ziggo naar KPN. Foute beslissing erg veel spijt. Veel ellende voor er signaal was, verschillende monteurs die na 4 dagen eindelijk een oplossing hadden. Tot mijn schrik/spijt, vele zenders minder dan ik gewend was, ook voor de kinderen. Kunnen er wel op maar dan fors bij betalen. In pakket ook mobiel abonnement maar nummerbehoud kon niet gerealiseerd worden. Wachtwoorden van internet was brief over geweest, NIET DUS, maar kon niet opnieuw verstuurd worden. Compensatie van ellende was dat ik die 4 dagen van geen signaal niet hoef te betalen.....als compensatie wil ik af van dat mobiele abonnement ! 14 dagen bedenktijd gaat volgens mij vanaf signaal, dat was gister 17 november en niet op moment dat de zaak op de mat lag. Liever wil ik helemaal van alles af, teveel gebeurd en geen vertrouwen meer en product valt heel erg tegen. Dat weet je pas als de boel eenmaal werkt en niet als een maand eerder de boel per post komt......

De oplossing

Liefst alles terugdraaien en anders af van abonnement mobiel zonder extra kosten.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Jong,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Peter
    Datum
    Naar volle tevredenheid opgelost.
  3. Auteur
    Peter
    Datum
    Naar tevredenheid afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Peter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?