Opgelost door KPN: Email niet meer actief ondanks belofte van KPN

Arné

Wegens verhuizing heb ik mijn internetabonnement bij de KPN opgezegd. Vervolgens kreeg ik een email met daarin de volgende tekst: "Het KPN e-mailadres blijft na de datum van beëindiging nog 3 maanden actief." Echter, precies op de geplande opzegdatum is mijn email afgesloten.

Email weer activeren voor de beloofde periode van drie maanden.

KPN
    Geachte mevrouw Siccama,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Arné
    Op vrijdag 29 juni heeft een mevrouw van de KPN ingesproken op mijn antwoordapparaat dat ze een poging zal doen om het emailadres weer te activeren. Ze denkt dat het wel zal lukken. Ik wacht af.
    Arné
    Op 2 juli is er gebeld dat mijn email weer moet werken. Het probleem is nog niet opgelost: ik kan email ontvangen, maar niet verzenden. De oplossing die KPN levert is om mijn abonnement om te zetten naar KPN Email basis. Dit is betaald, maar ik hoef de eerste drie maanden niet te betalen.
    Arné
    KPN: "Ik was er niet van op de hoogte dat u een toezegging had dat uw emailbox drie maanden gratis zou zijn."
    Er is besloten om de klacht als opgelost te beschouwen. De status blijft: wel email ontvangen, niet kunnen sturen. Gelukkig zijn er gratis email mogelijkheden om emails te sturen.
    Arné
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...

Arné

Ook een klacht indienen over KPN?