Opgelost door KPN: Email niet meer actief ondanks belofte van KPN

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 5897
Gebruiker
Arné
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Wegens verhuizing heb ik mijn internetabonnement bij de KPN opgezegd. Vervolgens kreeg ik een email met daarin de volgende tekst: "Het KPN e-mailadres blijft na de datum van beëindiging nog 3 maanden actief." Echter, precies op de geplande opzegdatum is mijn email afgesloten.

De oplossing

Email weer activeren voor de beloofde periode van drie maanden.

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Siccama,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Arné
    Datum
    Op vrijdag 29 juni heeft een mevrouw van de KPN ingesproken op mijn antwoordapparaat dat ze een poging zal doen om het emailadres weer te activeren. Ze denkt dat het wel zal lukken. Ik wacht af.
  3. Auteur
    Arné
    Datum
    Op 2 juli is er gebeld dat mijn email weer moet werken. Het probleem is nog niet opgelost: ik kan email ontvangen, maar niet verzenden. De oplossing die KPN levert is om mijn abonnement om te zetten naar KPN Email basis. Dit is betaald, maar ik hoef de eerste drie maanden niet te betalen.
  4. Auteur
    Arné
    Datum
    KPN: "Ik was er niet van op de hoogte dat u een toezegging had dat uw emailbox drie maanden gratis zou zijn."
    Er is besloten om de klacht als opgelost te beschouwen. De status blijft: wel email ontvangen, niet kunnen sturen. Gelukkig zijn er gratis email mogelijkheden om emails te sturen.
  5. Auteur
    Arné
    Datum
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Arné
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen