Klacht KPN: emailprobleem

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 159266
Gebruiker
volvo
Datum
6 reacties

Details

De klacht

geen inkomende emails meer
gevolg al geen week meer berichten gekregen
via servicetool oplossing zoeken
krijg nu brief toegestuurd met wachtwoord
kan weer vijf dagen duren voordat de brief aan komt

De oplossing

Aangezien ik al een week zonder email zit wens ik dat het binnen een paar dagen opgelost is.klantnummer

6 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van den Berg,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    volvo
    Datum
    probleem is opgelost.
    buiten mijn schuld om meer dan een week zonder email gezeten.
    in mijn email vond ik de mail terug om je oude emailadres te behouden.
    Daar kon ik echter niet op reageren omdat mijn emailadres niet meer werkte.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van den Berg,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  4. Auteur
    volvo
    Datum
    Probleem is opgelost.
    Maar probleem niet naar tevredenheid afgehandeld.
    Kpn heeft zonder dat ik het kon voorkomen mijn oude emailadres verwijderd.
    Ik heb dus betaald voor een week emailgebruik terwijl ik daar niet over kon beschikken.
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van den Berg,

    Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de behandelaar van deze reactie. U kunt hem rechtstreeks telefonisch benaderen via telefoonnummer
    070-343 20 93.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    volvo
    Datum
    Er wordt mij gevraagd als ik nog vragen heb om telefonisch contact op te nemen.
    Als ze een goede service willen verlenen horen ze met mij contact op te nemen en ik niet met hen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
volvo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen