Klacht KPN: Emigratie met nutteloos abonnement.

Paul

Ik heb een mobiel abonnement afgesloten bij KPN, nu heb ik werk gevonden in het buitenland en kan mijn abonnement niet gebruiken zonder dat ik enorme kosten op mijn hals ga halen.
Ik heb gevraagd of mijn abonnement niet overgezet kan worden naar een Chinees contract ( aangezien ik daar ga wonen) als een oplossing, maar dit was niet mogelijk. Omzetten naar prepaid was ook niet mogelijk aangezien hiervoor eerst mijn contract moest verlopen (11-06-2016).

Ik zou graag willen dat mijn abonnement vroeg tijdig kan worden opgezegd of overgezet kan worden naar een Chinees contract zodat ik gewoon mijn huidige abonnement kan gebruiken daar zonder extra kosten.

Ik ben benieuwd!

Paul
    Alles leek netjes te zijn afgehandeld. Ik moest de abonnementskosten betalen t/m december. Op mijn rekening is echter een groot bedrag afgeschreven. Op de factuur staat een random bedrag van €90 aan Debitering abonnementskosten. Na te hebben gebeld met KPN bleek dit bedrag een optelsom te zijn van mijn abonnementskosten t/m dec (€28,11/m) en ook nog een boete van €25 wat mij nooit is verteld dat ik die moest betalen! Niet zo netjes lijkt mij. Daarnaast komt deze som nooit uit op €90.

Paul
    Uiteindelijk geld terug gehad. Echter was dit bedrag alsnog 12 cent te weinig, maar ik vind dat niet de moeite waard om daar nog achter aan te gaan.

Ook een klacht indienen over KPN?