Klacht KPN: Emigratie met nutteloos abonnement.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 129839
Gebruiker
Paul
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Ik heb een mobiel abonnement afgesloten bij KPN, nu heb ik werk gevonden in het buitenland en kan mijn abonnement niet gebruiken zonder dat ik enorme kosten op mijn hals ga halen.
Ik heb gevraagd of mijn abonnement niet overgezet kan worden naar een Chinees contract ( aangezien ik daar ga wonen) als een oplossing, maar dit was niet mogelijk. Omzetten naar prepaid was ook niet mogelijk aangezien hiervoor eerst mijn contract moest verlopen (11-06-2016).

Gewenste oplossing

Ik zou graag willen dat mijn abonnement vroeg tijdig kan worden opgezegd of overgezet kan worden naar een Chinees contract zodat ik gewoon mijn huidige abonnement kan gebruiken daar zonder extra kosten.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

6 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Merkes,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT


  2. Auteur
    Paul
    Datum
    Ik ben benieuwd!
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Merkes,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Paul
    Datum
    Alles leek netjes te zijn afgehandeld. Ik moest de abonnementskosten betalen t/m december. Op mijn rekening is echter een groot bedrag afgeschreven. Op de factuur staat een random bedrag van €90 aan Debitering abonnementskosten. Na te hebben gebeld met KPN bleek dit bedrag een optelsom te zijn van mijn abonnementskosten t/m dec (€28,11/m) en ook nog een boete van €25 wat mij nooit is verteld dat ik die moest betalen! Niet zo netjes lijkt mij. Daarnaast komt deze som nooit uit op €90.
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Merkes,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    Paul
    Datum
    Uiteindelijk geld terug gehad. Echter was dit bedrag alsnog 12 cent te weinig, maar ik vind dat niet de moeite waard om daar nog achter aan te gaan.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen