Klacht KPN: Enorm slechte service

RobbertV

Ik heb een alles in 1 pakket afgesloten en die zou ingaan op 14 januarie uiterlijk om 20.00(heb dit op de mail staan). Nu krijg ik 2 dagen van tevoren te horen dat deze ingangsdatum naar de 16e van januari wordt verzet zonder enige kennisgeving. Een paar keer de klantenservice gebeld maar daar kunnen ze niks doen. Tevens wordt je daar ook 6x doorverbonden omdat de één nog minder weet dan de andere. Ook nog langs de kom winkel in Breda geweest maar zelfs daar kunnen ze niks doe . Echt een slechte service als je een nieuwe klant zo laat zitten. Ben van plan om alles op te zeggen gelijk na de ingangsdatum( want eerder kan niet volgens KPN) en een andere provider gaan zoeken.

Advies voor mensen die nog moeten kiezen tussen providers voor een alles in 1 pakket, NEEM GEEN KPN!!!!!

Soort van tegemoet koming in de slechte service die KPN bied.

KPN
    Geachte heer Verboom,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?