Klacht KPN: Enorm veel spam via KPN mail.

Klachtnummer
# 272257
Gebruiker
tibeert
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Laatste maanden zeer veel spam in mailbox van kpn mail.
Zij geven aan dat je zelf filters in de mailbox moet plaatsen, echter dat werkt niet.
Alle opties geprobeerd, zoals aangegeven via de KPN website, maar de spam blijft binnen komen.

De oplossing

KPN moet zijn zaken beter regelen.
De spammers weten dat KPN zijn zaken niet op orde heeft en maken daar handig, lees vervelend, gebruik van.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kok,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Het probleem is bekend en we werken hard aan een oplossing, tot nu toe helaas nog zonder merkbaar resultaat. KPN is volop in gesprek met de leverancier om te zorgen voor een oplossing.

    Namens KPN excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen