Klacht KPN: er loopt een abonnement terwijl ik deze heb geweigerd aan deur

Suljo#985

op 14 april 2019 is er een bestelling geplaatst via KPN, waardoor ik deze 2x heb geweigerd en toch loopt er een abonnement via KPN

Ik kan me niet inloggen waardoor hij aangeeft dat mijn KPN ID niet gekoppeld kan worden met het nummer 0619850896 terwijl ik geen nieuwe nummer nadat deze bestelling werd geplaatst. Ook geeft die aan het ingevuld gegevens zijn niet herkenbaar nadat ik me opnieuw had geregistreert

Bijlagen

Suljo#985
    kijk goed naar de bijlage wat die mij aangeeft?
    Suljo#985
    ook ik kan niet inzicht krijgen over mijn facturen, zie bijlage.
    Suljo#985
    Jullie beweren dat ik me heb aangemeld via KNP, dan waarom zou ik nieuwe nummer aanvragen als ik liever oude nummer wil behouden. Ook terwijl ik al een abonnement heb bij andere provider, en dan ineens loopt er een abonnement bij jullie, dan als ik kan me bij jullie heb aangemeld, alsnog zou ik deze abonnement geweigerd hebben omdat jullie voor mijn portemonee te duur zijn.
    Suljo#985
    dus als jullie beweren dat ik een abonnement heb aangevraagd waarom kan ik me dan niet aanmelden via KPD ID? EN NEE IK WIL GEEN NIEUWE NUMMER AANVRAGEN
    Suljo#985
    ook zeggen jullie dat deze product geweigerd is aan de deur en toch loopt er een abonnement dan zijn jullie verantwoordelijk over dat mijn abonnement nog doorloopt en ik kan dit bij de politie neeleggen.
    KPN
    Dank voor uw berichten en uw klacht. De klacht is opgepakt, er wordt contact met u opgenomen. Dat zal pas na het weekend zijn.
    ik mag het hopen
    Suljo#985
    op 18-04-2019 rond 06.42 uur staat vermeld dat deze bestelling geannuleerd zou worden. er staat dat bestelnummer BASI612486 helaas niet bij u bezorgen omdat het pakket aan de deur werd geweigerd. Daarom wordt uw bestelling nu geannuleerd en dit is nog niet het geval.
    Suljo#985
    omdat het mij niet duidelijk waar mis is gegaan vraag ik u om met alle koeriers contact op te nemen en navragen wie bij mij langs was geweest op 25 april 2019 zie bijlage. of de bestellingen lopen via postnl/of reviva?
    Suljo#985
    In deze 2 bestanden staat duidelijk dat ik op 23 april smsje kreeg van KPN ivm een bestelling.
    Suljo#985
    in deze 2 bestanden staat bij eentje bestelling zou geannuleerd worden.
    in andere bestand staat vermeld dat ik geen nieuwe simkaartje kan aanvragen omdat ik me niet kan inloggen.
    Suljo#985
    bij bestand schijnt dat de bestelling bezorgd zou zijn via een bedrijf genaamd Reviva.
    Suljo#985
    bij deze wil ik jullie mededelen over een gesprek tussen mij en degene die namens mij een bestelling zou geplaatst hebben op mijn naam, het gesprek is best lang dus ik vraag het u om dit met aandacht te lezen.
    Suljo#985
    dit stukje hoort bij het vorige gesprek
    Suljo#985
    zie deze bijlage waarin ik duidelijk informatie aangeeft wat er precies aan de gaande was.

niks

Ook een klacht indienen over KPN?