Klacht KPN: Erkende gemaakte fouten door KPN leiden niet tot adequate afhandeling

Klachtnummer
# 22155
Gebruiker
C. Ansem
Datum
6 reacties

Details

De klacht

KPN erkent aansprakelijkheid van "spooksloop" maar komt ondanks toezeggingen niet met een voorstel voor de financiele afhandeling . De dossierhouder dhr Draaisma van de Multi Support Desk komt zijn terugbel afspraken niet na is onbereikbaar en collega's mogen kennelijk het dossier niet overnemen. 15 januari start " spooksloop" Geen internet, geen TV, geen spotify. E 350,- betaald aan ten onrechte boetes e.d ,abonnementsgelden lopen door, de diensten niet geleverd. Spotify volgens laatste berichten pas rond 1 maart weer actief. Uren geinvesteerd om weer geleverd te krijgen. Mwerkers die hun best doen maar geen dossierhouder zijn en niets kunnen. Geen antwoord op aangetekend verstuurde klacht op 22/1. Geen antwoord op groepsactie Consumentenbond en geen reactie op eerdere klacht op dit forum. Als klant hoop je op adequate behandeling, je word gedwongen hulp van de geschillencie in te roepen. Is dit werken aan een oplossing door 'n leverancier die dit zelf heeft veroorzaakt?

De oplossing

Een fatsoenlijk voorstel op schrift voor de financiële afhandeling van de door KPN gemaakte en erkende fouten.

6 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Ansem,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    C. Ansem
    Datum
    Geachte KPN,
    Wij zijn zeer benieuwd!
    mvrgr. mw Ansem
  3. Auteur
    C. Ansem
    Datum
    Van u nog niets gehoord. Wel weer een rekening binnen gekregen voor een niet bestaand email basis abonnement. En ja die wordt dan weer automatisch afgeschreven. Dat kun je als klant maar beter laten gebeuren anders loop je het risico dat al je aansluitingen weer in de soep lopen. Van Klantgerichtheid in de organisatieprocessen van KPN heeft nog niemand gehoord.
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Ansem,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    C. Ansem
    Datum
    Het lijkt erop dat we nu iemand getroffen hebben bij KPN. die wij ook zelf kunnen benaderen per telefoon en die ook onze klachten eindelijk naar behoren afhandelt.
    De volhouder........ Maar of hij ook weet dat de klacht ook op dit klachtenforum staat is wel volstrekt onduidelijk gebleven.
  6. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Ansem,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?