Klacht KPN: Experia box kapot 5 dagen wachten op nieuwe

Klachtnummer
# 197747
Gebruiker
Kpnzuigt
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Experia box kapot nu moeten we ineens 5 dagen wachten op een nieuwe, klantvriendelijkheid is zeee ver te zoeken, en dan ook nog onbeschofte behandeling van de klantenservice. Ik raad niemand aan klant te worden bij kpn zeker niet als je zelfstandig ondernemer bent.

De oplossing

Vandaag mog een nieuwe experiabox per koerier ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Burghout,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen