Klacht KPN: Experia Box V8 beneden verwachting

Marco

Ik ben ingegaan op de aanbieding om gebruik te gaan maken van de Experia Box V8 om zodoende over te kunnen stappen naar sneller internet. Na een testperiode van 2 maanden wordt je gebeld voor een evaluatie. Die evaluatie kan ik nu al geven.
De Experia Box V8 biedt een slechtere signaalsterkte waardoor ik om mijn bovenverdieping nauwelijks tot geen ontvangst meer heb. Mijn Apple TV, die het tot de installatie van de nieuwe Experia Box prima deed heeft nu grote problemen met streaming video. Netflix via Apple TV is niet te doen (eindeloos wachten en veel onderbrekingen). De helpdesk van KPN kent het probleem maar kan er niets aan doen (triest). Verwijst naar Internet fora om het verder uit te zoeken.... Terug naar mijn oude (ADSL) Experia Box kost weer 2 weken voor activering. Ik wil een Experia Box V9 want dat zou het probleem moeten oplossen (lees ik in verschillende reacties in diverse fora). Volgens de helpdesk mag deze nog niet worden uitgegeven.

Ik wil dat mijn probleem wordt opgelost. KPN zegt dat het aan instellingen ligt, maar ik weet inmiddels beter, afgaande op de ervaringen die ik lees. Ik wil (kosteloos) een Experia Box V9 om een einde te maken aan deze ellende. Wanneer ik een verbetering krijg aangeboden wil ik minimaal dezelfde kwaliteit als wat ik eerst had, plus wat extra. Dat het thans bekend is bij KPN (volgens de helpdesk) dat de V8 minder bereik heeft is gewoon triest. Dan mag je dit apparaat niet meer uitleveren want het betekent altijd een mindere dienstverlening. Wanneer dit nog lang duurt wil ik ook een vergoeding voor het niet kunnen gebruiken van applicaties zoals bijvoorbeeld Netflix.

KPN
    Geachte heer Deckers,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Marco
    Ik wacht het bericht van KPN af.
    Marco
    Ik ben vandaag door KPN gebeld. Ik krijg een Experia Box V9 toegezonden! Zodra die er is zal ik laten weten hoe de ervaringen zijn. De voortvarendheid waarmee ik deze nieuwe Experia Box kreeg toegezegd geeft me het idee dat KPN langzaam tot het besef komt dat ze met de V8 een groot probleem in huis hebben gehaald,
    KPN
    Geachte heer Deckers, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Marco
    Dinsdag 11 december een telefoontje van KPN gehad dat de V9 naar me wordt verzonden endat deze met twee dagen zou moeten arriveren. Het is nu zaterdag en ik wacht nog even af.....
    Marco
    Gisterenmiddag V9 ontvangen. Vooralsnog geen problemen. Wel gezien dat de snelheid een stuk lager ligt dan bij de V8. Nu de komende dagen maar eens gaan ervaren of het wel stabiel is/blijft.
    KPN
    Geachte heer Deckers, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?