Klacht KPN: experia V8 problemen

Klachtnummer
# 105017
Gebruiker
Dick
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ruime tijd hebben wij de V8 en hebben problemen met constante wifi ontvangst en download snelheid. Ik heb de adviezen van KPN opgevolgd nl alle kanalen proberen ook met hun software gedaan, helaas werkt dit niet.
Problemen zijn:
1. wifi valt soms weg
2. downloadsnelheid vaak heel laag, ondanks max download abonnement
3. slecht bereik vanaf 4 meter afstand zonder muren

De oplossing

Vervanging experiabox door een nieuwe type die bovenstaande problemen oplost, V8 was vervangen maar hielp niet.
Wellicht extra een wifi extender erbij.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Dongen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen