Opgelost door KPN: experiabox is instabiel

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 275035
Gebruiker
John Reijntjes
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Experiabox wifi werkt niet goed. moet de box drie keer per week resetten..
klantenservice zegt dat bij mij thuis moet zijn het probleem, want de lijn is goed. dit is onzin want op afstand kunnen ze de wifi niet bekijken.

De oplossing

Een nieuwe experiabox of de instellingen om een eigen router te plaatsen zoals vastgelegd is in een besluit van 2016 waarbij de providers verplicht zijn gesteld om de gegevens vrij te geven.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Reijntjes,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    John Reijntjes
    Datum
    Er schijnt verwarring te zijn onstaan over wat wegvallen wifi is. klantenservice denkt dat de wifiverbinding wegvalt, echter valt de complete wifi van de experia uit(geen ssid meer).

  3. Auteur
    John Reijntjes
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
John Reijntjes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uiteindelijk is besloten de router te wisselen, heeft jammer genoeg veel tijd gekost.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen