Klacht KPN: Experiabox is niet stuk maar de glasvezelverbinding werkt niet

Klachtnummer
# 401125
Gebruiker
KPNmakesmeSAD
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Momenteel werkt Internet, telefoon en televisie niet bij ons. Na telefonisch contact met de servicedesk van de KPN zeggen ze dat de Experiabox waarschijnlijk stuk is en dat die omgeruild moet worden. Dit kan pas over 4 dagen of we moeten hem zelf om komen ruilen bij een KPN winkel. We hebben de experiabox bij iemand anders aangesloten en daar werkt hij wel dus het ligt niet aan de experiabox. Waar blijft de service van KPN? Waarom moeten we zo lang wachten op een oplossing?

De oplossing

Het probleem op komen lossen vandaag nog of morgen en niet pas over 4 dagen komen kijken.

5 reacties

  1. Auteur
    KPNmakesmeSAD
    Datum
    Wat blijkt na herhaaldelijk klagen. Een niet te slimme monteur van KPN hed in een verdeelstation in Venlo diverse verbindingen er uit getrokken en wist het toen ook niet meer. Deze heeft e.e.a. willekeurig terug gestoken en die van ons los laten hangen. Omdat we zelf hadden geconcludeerd dat het Glas signaal niet aankwam was er na lang zeuren toch iemand die naar het probleem ging kijken omdat er meer mensen met hetzelfde probleem zaten (SD van KPN had daar ook overal de conclusie dat de Experia stuk was). Internet en TV werkte weer na het inpluggen van de stekker op het verdeelstation maar het telefoonnummer klopte niet meer met onze aansluiting. KPN zoekt dit uit.
  2. Auteur
    KPNmakesmeSAD
    Datum
    Wat blijkt na herhaaldelijk klagen. Een niet te slimme monteur van KPN hed in een verdeelstation in Venlo diverse verbindingen er uit getrokken en wist het toen ook niet meer. Deze heeft e.e.a. willekeurig terug gestoken en die van ons los laten hangen. Omdat we zelf hadden geconcludeerd dat het Glas signaal niet aankwam was er na lang zeuren toch iemand die naar het probleem ging kijken omdat er meer mensen met hetzelfde probleem zaten (SD van KPN had daar ook overal de conclusie dat de Experia stuk was). Internet en TV werkte weer na het inpluggen van de stekker op het verdeelstation maar het telefoonnummer klopte niet meer met onze aansluiting. KPN zoekt dit uit.
  3. Auteur
    KPNmakesmeSAD
    Datum
    Wat blijkt na herhaaldelijk klagen. Een niet te slimme monteur van KPN hed in een verdeelstation in Venlo diverse verbindingen er uit getrokken en wist het toen ook niet meer. Deze heeft e.e.a. willekeurig terug gestoken en die van ons los laten hangen. Omdat we zelf hadden geconcludeerd dat het Glas signaal niet aankwam was er na lang zeuren toch iemand die naar het probleem ging kijken omdat er meer mensen met hetzelfde probleem zaten (SD van KPN had daar ook overal de conclusie dat de Experia stuk was). Internet en TV werkte weer na het inpluggen van de stekker op het verdeelstation maar het telefoonnummer klopte niet meer met onze aansluiting. KPN zoekt dit uit.
  4. Auteur
    KPNmakesmeSAD
    Datum
    Wat blijkt na herhaaldelijk klagen. Een niet te slimme monteur van KPN hed in een verdeelstation in Venlo diverse verbindingen er uit getrokken en wist het toen ook niet meer. Deze heeft e.e.a. willekeurig terug gestoken en die van ons los laten hangen. Omdat we zelf hadden geconcludeerd dat het Glas signaal niet aankwam was er na lang zeuren toch iemand die naar het probleem ging kijken omdat er meer mensen met hetzelfde probleem zaten (SD van KPN had daar ook overal de conclusie dat de Experia stuk was). Internet en TV werkte weer na het inpluggen van de stekker op het verdeelstation maar het telefoonnummer klopte niet meer met onze aansluiting. KPN zoekt dit uit.
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,
     
    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.
     
    Met vriendelijke groet,
    KPN Webcare

Ook een klacht indienen over KPN?