Klacht KPN: Experiabox maakt een rommeltje van ip adressen

Klachtnummer
# 403329
Gebruiker
Wigwam
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Al 3 maanden gedoe met randapparatuur (printers, sonos, tv) die telkens niet herkend worden op het netwerk/experiabox. Even lukt het weer, maar dan weer niet. Blijkt aan de ip adressen te liggen waar de experiabox een rommeltje van maakt. In 3 keer contact wijst niemand daar op. De 4e keer wijs ik KPN er zelf op en dan hebben ze eigenlijk geen idee. Dus ook niet hoe dit op te lossen. Sta ik met een haperend netwerk en geen oplossing

De oplossing

Nieuwe firmware die dit oplost of een nieuwe experiabox

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,


    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.



    Met vriendelijke groet,

    KPN Webcare
  2. Auteur
    Wigwam
    Datum
    KPN maakt het niet gemakkelijk om een oplossing te vinden. Als je geen facebook of twitter gebruikt, wordt je weer terug verwezen naar 0800-0402 waar al 4 keer eerder door 4 verschillende mensen geen oplossing voor mijn probleem kon worden gevonden. Dat ga ik toch echt niet meer doen. Wat mij betreft is KPN niet bezig met de klant, maar met haar eigen starre procedures.

Ook een klacht indienen over KPN?