Opgelost door KPN: Experiabox V8 probleem met Apple / draadloos printen

B.J.Th. ter Heerdt

Telefonisch werd ik benaderd voor een snellere internetverbinding. Daartoe zou alleen de Experiabox vervangen moeten worden. De installatie was een behoorlijk probleem. Ik moest drie keer thuis blijven en heb meerdere dagen geen internet, telefoon en tv gehad. Toen dat opgelost was, kwam de echte verrassing. Draadloos printen lukte niet meer en de Experiabox V8 kon niets met Apple producten. Ik heb tijden aan de lijn gezeten met 08000402, maar daar kon niemand het oplossen. Ik kon wel iemand van KPN betalen om langs te komen. Dat ging me te ver, want met de vorige Experiabox was er geen probleem.
Langzaamaan ben ik eraan gewend dat als ik iets wil printen ik eerst de laptop moet opstarten. Nu ontdek ik echter dat als je klaagt via deze site er opeens wel een oplossing is, die 08000402 niet meldde. Namelijk omwisselen voor een V9.
Wilt u contact met mij opnemen om een datum af te spreken waarop dit kan plaatsvinden?

Vriendelijke groet,
Bart-Jan ter Heerdt

Zie boven. V8 wisselen voor V9.

KPN
    Geachte heer Ter Heerdt,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    B.J.Th. ter Heerdt
    Binnen een dag gebeld. Kreeg direct een V9 aangeboden. Twee dagen later in huis. Alles doet het weer. Op zich prima natuurlijk, maar stuitend dat het nodig is hier een klacht te plaatsen, voordat deze oplossing komt. Verhaal van KPN is dat ze alleen signaal leveren en niet verantwoordelijk zijn voor de rest. Lijkt me lastig vol te houden voor een professionele partij die weet dat de V8 problemen oplevert met Apple terwijl half Nederland Apple heeft. Dat zou de klant verteld moeten worden.
    KPN
    Geachte heer Ter Heerdt,,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    B.J.Th. ter Heerdt
    Ik herhaal dat er nu weliswaar een snelle oplossing was (al blijven er ook wat gekke dingen aan de Experiabox die ik nu heb), maar het blijft absurd dat KPN pas serieus in actie komt nadat ik hier een klacht plaats. Maar goed...

B.J.Th. ter Heerdt

Ook een klacht indienen over KPN?