Opgelost door KPN: Experiabox V8 probleem met Apple / draadloos printen
Details
De klacht
Telefonisch werd ik benaderd voor een snellere internetverbinding. Daartoe zou alleen de Experiabox vervangen moeten worden. De installatie was een behoorlijk probleem. Ik moest drie keer thuis blijven en heb meerdere dagen geen internet, telefoon en tv gehad. Toen dat opgelost was, kwam de echte verrassing. Draadloos printen lukte niet meer en de Experiabox V8 kon niets met Apple producten. Ik heb tijden aan de lijn gezeten met 08000402, maar daar kon niemand het oplossen. Ik kon wel iemand van KPN betalen om langs te komen. Dat ging me te ver, want met de vorige Experiabox was er geen probleem.Langzaamaan ben ik eraan gewend dat als ik iets wil printen ik eerst de laptop moet opstarten. Nu ontdek ik echter dat als je klaagt via deze site er opeens wel een oplossing is, die 08000402 niet meldde. Namelijk omwisselen voor een V9.
Wilt u contact met mij opnemen om een datum af te spreken waarop dit kan plaatsvinden?
Vriendelijke groet,
Bart-Jan ter Heerdt
De oplossing
Zie boven. V8 wisselen voor V9.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.