Opgelost door KPN: Experiabox V8 werkt niet met Airplay van Apple

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 35993
Gebruiker
Wiel
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Na diverse ovelegmomenten via mail, kreeg ik uiteindelijk te horen: "Onze excuses voor het ongemak". Daar heb ik helaas niks aan. Ik heb voor een aardig bedrag Airplay apparatuur in huis staan. Sinds het nieuwe modem (Experaibox V8) dat geleverd werd bij de overgang naar het glasvezel abonnement (medio juli), werkt al mijn apparatuur niet meer naar behoren (Apple TV, muziek luisteren, samenwerking Ipad met andere apparaten). Ik ben trouwens niet de enige, even naar google zegt genoeg....
Ik heb dus een product gekregen dat niet werkt, garantie??
Vóór het nieuwe modem werkte alles prima.

De oplossing

Ik heb om de volgende oplossingen gevraagd:
- een nieuw modem (Eperiabox V9), of
- een update van de Experia V8 (multicast, omgaan met Bonjour...), of
- opzeggen van het abonnement waar ik eigenlijk voor een jaar aan vast zit. Het product werkt niet....garantie??

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Paquay,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Wiel
    Datum
    Dinsdag (1 okt) een telefoontje gehad van KPN. Volgens de medewerkster is de klacht doorgegeven aan de technische afdeling.
    Daarna niks meer gehoord.
  3. Auteur
    Wiel
    Datum
    Kpn heeft e.e.a. opgelost door mij een ander modem (ZTE) toe te sturen. Alles werkt nu perfekt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wiel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen