Opgelost door KPN: experiabox v8

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 52927
Gebruiker
Ayhandemir
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ik heb steeds problemen met experiabox v8 online gamen wil graag experiabox v9 want mijn collega heefd ook en doed super goed met online gamen klanteservice gebeld maar waardeloos te woord gestaan

De oplossing

wil een experiabox v9

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Demir,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Demir, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    Ayhandemir
    Datum
    top eindelijk

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ayhandemir
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen