Opgelost door KPN: experiabox v8

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 48264
Gebruiker
Joop
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Na installatie van de nieuwe experiabox moet elke dag verbinding worden gemaakt tussen printer en experiabox. Ik heb dit getest met mijn printer bij een andere provider en daar werkte alles prima. Het euvel was bij de oude experiabox niet.
Oplossing is of de oude experiabox of een nieuwe experiabox waarmee ik deze klachten niet meer hoop te hebben. Helaas sturen de "deskundigen" van KPN mij elke keer met een kluitje in het riet. Er wordt je wat moois voorgehouden, maar service en kennis is er niet bij.

De oplossing

Andere goed werkende router.

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer De Kok,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Joop
    Datum
    M.H.,
    Ik wacht met spanning uw reactie.
    Met vriendelijke groet,
    J.J.A. de Kok
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer De Kok, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer De Kok, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    Joop
    Datum
    Mijn klacht is naar tevredenheid opgelost. KPN heeft een deskundige van Experteam ingeschakeld en deze heeft mijn probleem opgelost. Indien het probleem zich weer voor doet, na een eventuele update, dan zal KPN zorgen voor herstel.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Joop
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen