Opgelost door KPN: experiabox v8

Joop

Na installatie van de nieuwe experiabox moet elke dag verbinding worden gemaakt tussen printer en experiabox. Ik heb dit getest met mijn printer bij een andere provider en daar werkte alles prima. Het euvel was bij de oude experiabox niet.
Oplossing is of de oude experiabox of een nieuwe experiabox waarmee ik deze klachten niet meer hoop te hebben. Helaas sturen de "deskundigen" van KPN mij elke keer met een kluitje in het riet. Er wordt je wat moois voorgehouden, maar service en kennis is er niet bij.

Andere goed werkende router.

KPN
    Geachte heer De Kok,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    M.H.,
    Ik wacht met spanning uw reactie.
    J.J.A. de Kok
    KPN
    Geachte heer De Kok, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer De Kok, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Joop
    Mijn klacht is naar tevredenheid opgelost. KPN heeft een deskundige van Experteam ingeschakeld en deze heeft mijn probleem opgelost. Indien het probleem zich weer voor doet, na een eventuele update, dan zal KPN zorgen voor herstel.

Joop

Ook een klacht indienen over KPN?