Opgelost door KPN: Experiabox werd vervangen door oud niet werkend exemplaar

T.J. Lap

Ik had steeds uitval van de experiabox. Contact gehad via chat en bleek dat de mijn wel heel oud was dus mocht ik een 'nieuwe'. Vandaag opgehaald blijkt het een refurbished model v9 te zijn, vergeeld en wel met afgesleten inkt op de knoppen van het vele aan en uit zetten. En dat terwijl er al twee nieuwere modellen zijn. Weer contact gehad via chat en vervolgens van een redelijk ongeinteresseerd en daardoor wel redelijk onbeschoft ook de toezegging gehad dat er een nieuwe komt. Twee dagen wachten. Dan maar dit ding aansluiten want de vorige die ik had moest retour. WIFI doet het niet, logt niet in via de code op de achterkant, ook niet na een fabrieksreset. Nu dus twee dagen wachten.. Geen muziekje streamen via de wifi, huisgenoten moeten alles via internetverbinding, en ik moet over twee dagen weer 3 km verderop een experiabox afhalen, hopelijk nu wel de nieuwste, en installeren. Ben met ophalen, chatten met klantenservice en proberen in te stellen al een halve dag bezig. Wat gaat KPN doen met deze slechte service???

Ik wil wel eens hier horen waarom er een oude en vergeelde refurbished experiabox wordt opgestuurd waarbijn ook nog eens niet in te loggen is op de wifi terwijl de nieuwe klanten al een twee versies nieuwere krijgen. Dat terwijl ik al bij kpn zit sinds planet internet.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Lap,

KPN Klantenreacties CMT
    T.J. Lap
    Ok inmiddels contact gehad met begripvolle en alleraardigste dame en inmiddels een tweede experiabox mogen ontvangen. Weer refurbished, weer versie 9. Deze keer zag de experiabox er wat frisser en minder vergeeld (beslist niet als nieuw) uit. Toch maar weer de dame gebeld van KPN waarom wederom een oude versie wordt opgestuurd. Kreeg de belofte dat ik zsm thuis, dus niet op het afhaalpunt, een andere krijg. Nu alles maar weer aangesloten maar wifi werkte nog steeds niet volgens aangeleverde instructie, want logt niet in volgens de gegevens achterop de box. Inmiddels door mijzelf ondanks de foutieve bijgeleverde instructie opgelost dus nu wifi weer op mijn oorspronkelijke instellingen gezet en alles werkt naar behoren. Ik hoop dat het blijft werken op deze manier...
    T.J. Lap
    Alles helemaal geregeld ik ben weer blij

T.J. Lap
Vervanging apparatuur met excuses voor de gebrekkige, eerder service.

Ook een klacht indienen over KPN?