Opgelost door KPN: Extra kosten nieuwe telefoon vanwege onterechte afwijzing

ylb

Afgelopen weekend wilde ik mijn abonnement verlengen met een nieuwe telefoon. Er was een actie "snelpakker" op de Iphone 11 met korting op het toestel. Ik wilde de telefoon deels betalen. Ik werd bij elke poging uit het systeem gegooid. Contact opgenomen met de klantenservice. In eerste instantie werd aangegeven dat het te maken had met een storing en dat ik het later nogmaals moest proberen. Later nogmaals meerdere pogingen gedaan maar hetzelfde probleem deed zich voor. Nogmaals contact opgenomen met de klantenservice. Nu werd aangegeven dat ik werd afgewezen. Vandaag contact gehad met afdeling klantenacceptatie. Zoals verwacht bleek de afwijzing niet terecht te zijn. Een fout in het systeem dus. Dit is nu opgelost en kan het abonnement afsluiten maar de kortingsactie is voorbij.
Vanwege de fout bij KPN moet ik ongeveer 100 euro meer gaan betalen voor het toestel. Ik vind het onterecht dat ik vanwege het niet correct functioneren van het systeem en onjuiste registratie van mijn gegevens extra moet betalen en geen aanspraak meer kan maken op de korting.

Ik wil graag alsnog aanspraak maken op de kortingsactie.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Broeren,

KPN Klantenreacties CMT

KPN
    Geachte mevrouw Broeren,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

ylb
KPN heeft netjes contact opgenomen en de korting alsnog verrekend. Bedankt voor de nette afhandeling

Ook een klacht indienen over KPN?