Opgelost door KPN: Extra kosten nieuwe telefoon vanwege onterechte afwijzing

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 509199
Gebruiker
ylb
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Afgelopen weekend wilde ik mijn abonnement verlengen met een nieuwe telefoon. Er was een actie "snelpakker" op de Iphone 11 met korting op het toestel. Ik wilde de telefoon deels betalen. Ik werd bij elke poging uit het systeem gegooid. Contact opgenomen met de klantenservice. In eerste instantie werd aangegeven dat het te maken had met een storing en dat ik het later nogmaals moest proberen. Later nogmaals meerdere pogingen gedaan maar hetzelfde probleem deed zich voor. Nogmaals contact opgenomen met de klantenservice. Nu werd aangegeven dat ik werd afgewezen. Vandaag contact gehad met afdeling klantenacceptatie. Zoals verwacht bleek de afwijzing niet terecht te zijn. Een fout in het systeem dus. Dit is nu opgelost en kan het abonnement afsluiten maar de kortingsactie is voorbij.
Vanwege de fout bij KPN moet ik ongeveer 100 euro meer gaan betalen voor het toestel. Ik vind het onterecht dat ik vanwege het niet correct functioneren van het systeem en onjuiste registratie van mijn gegevens extra moet betalen en geen aanspraak meer kan maken op de korting.

De oplossing

Ik wil graag alsnog aanspraak maken op de kortingsactie.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Broeren,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Broeren,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ylb
Datum
Uiteindelijke oplossing
KPN heeft netjes contact opgenomen en de korting alsnog verrekend. Bedankt voor de nette afhandeling
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen